קריירה - מטה

משרד גורניצקי הוא ממשרדי עורכי הדין המובילים בארץ והוא מלווה את הקבוצות העסקיות הגדולות בישראל בעסקאות המשמעותיות והמורכבות ביותר במשק. בידי עובדי המנהלה בגורניצקי מופקדת האחריות על פעילותו היומיומית של המשרד ועל מתן התמיכה והסיוע לצוות המשפטי של המשרד.

אנו מחפשים עובדים אחראים, אמינים ובעלי מוטיבציה ויכולות אישיות גבוהות המעוניינים להצטרף למשרדנו לטווח ארוך.

למשרד גורניצקי, משרד עו"ד מהגדולים והמובילים, היושב בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למשרה מגוונת כחלק מצוות הנהלת חשבונות.

המשרה כוללת:

  • תשלומים לספקים בארץ ובחו"ל;
  • הנפקת חשבוניות מס;
  • טיפול בהנהלת חשבונות שוטפת: התאמות, רישום פקודות, סיוע בהכנת חומרים לביקורת רו"ח ועוד;

תפקיד מגוון, תנאי עבודה מעולים, אווירה חברית ומשפחתית.

דרישות:

  • זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה', עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
  • תעודת הנה"ח 1+2 – חובה
  • ניסיון של כשנה – יתרון
  • אנגלית ברמה טובה – יתרון

מיומנויות נדרשות:

אחריות, דייקנות, דיסקרטיות, עמידה בלוחות זמנים, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, שירותיות ויחסי אנוש טובים.

מוזמנים לשלוח קורות חיים לכתובת המייל: yaelp@Gornitzky.com

למשרד גורניצקי, משרד עו"ד מהגדולים והמובילים, היושב בתל אביב דרוש/ה רפרנט הפקת חשבונות.
התפקיד כולל :

תפעול שוטף של תהליכי יצירת חשבונות בפירמה, התפקיד כרוך בעבודה ישירה מול רפרנטי גביה ושליחת חשבונות ללקוחות הפירמה.

דרישות:

זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה', עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.

תואר ראשון או הכשרה מקצועית בתחום הכספים – יתרון.

ניסיון של שנה לפחות בתחום – יתרון.

ידע באקסל ברמה גבוהה – יתרון.

אנגלית ברמה טובה – יתרון.

מיומנויות נדרשות:

אחריות, שירותיות, אסרטיביות, סבלנות, דיסקרטיות, יכולת עבודה תחת לחץ ומולטיטסקינג, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סדר וארגון, דייקנות ויחסי אנוש טובים.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מוזמנים לשלוח קורות חיים לכתובת המייל:  netay@gornitzky.com

 

למשרד גורניצקי, משרד עו"ד מהגדולים והמובילים, היושב בתל אביב דרוש/ה סטודנט מצטיין/ת ללוות תהליכי יידום והטמעות מערכות טכנולוגיות שונות.
התפקיד כולל:

  1. סיוע וליווי השלבים השונים של הטמעת מערכות טכנולוגיות בקרב עובדי הפירמה
  2. העברת הדרכות פרונטליות לגבי השימוש במערכות טכנולוגיות
  3. כתיבת מדריכי שימוש והפצתם לעובדי הפירמה
  4. תמיכה בשימוש עובדי הפירמה במערכות טכנולוגיות

דרישות התפקיד:

 סטודנט/ית לתואר ראשון בהנדסה, תעשייה וניהול, מערכות מידע או תארים רלוונטיים אחרים

ידע בסיסי בכלים טכנולוגיים ואוריינטציה טכנולוגית

יכולת למידה עצמית של מערכות חדשות

יכולת עבודה בצוות לצד גורמים עסקיים וטכניים

סדר, ארגון ויכולת לנהל מספר מטלות במקביל

יכולות בינאישיות וחברתיות ברמה גבוהה

יכולת עמידה מול קהל וניסיון בבניית והעברת הדרכות

שליטה טובה בעברית ואנגלית, בכתב ובע"פ

מועמדים/ות מתאימים/ות יוזמנו לריאיון והערכה

מוזמנים לשלוח קורות חיים לכתובת המייל:  jobs@gornitzky.com

למשרד גורניצקי GNY דרוש/ה System Administrator. במסגרת התפקיד המועמד ינהל פרויקטים, יבחן וינתר את פעילות מערכות ה-System והשרתים. בין היתר ישמש כמקור ידע “Expert” כחלק מצוות ה-Helpdesk של הארגון.

תיאור התפקיד:

סיוע לעובדי הארגון בתקלות קצה Tier – 1 & Tier – 2.

תחזוקה ותפעול של שרתים ומערכות.

תחזוקה ותפעול של מדיניות הארגון Group Policy.

תחזוקה ותפעול Hybrid Exchange 365, Active Directory.

כתיבת סקריפטים בPowerShell להליכי אוטומציה של ה-365.

ניהול פרויקטים והפצות.

כתיבת מדריכים והעברתם לצוות ולעובדי הארגון.

דרישות התפקיד

ניסיון בארגון עם מעל 500 משתמשים.

ניסיון עבודה עם שרתי מייקרוסופט 2003-2016 ותפעול שירותים.

ניסיון בעבודה עם Exchange ו-365 (היברידי).

ניסיון בהגדרה ותחזוקה של GroupPolicy ומדיניות אבטחה ארגונית.

שליטה ביישומי אופיס (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

שליטה מלאה בשפה האנגלית.

ניסיון ב-PowerShell וכתיבת סקריפטים – יתרון משמעותי

יש לשלוח קורות חיים למייל: Yossid@Gornitzky.com

תיאור התפקיד:

למשרד עורכי הדין גורניצקי, מהגדולים והמובילים, היושב במרכז תל אביב דרוש/ה מתרגם/ת. התפקיד כולל תרגום מסמכים מעברית לאנגלית, עריכה והגהה של מסמכים באנגלית .

דרישות:

זמינות למשרה חלקית (כשעה – 3 שעות ביום, לא כל יום)

ניסיון קודם בתחום של שנתיים לפחות.

עברית ואנגלית ברמת שפת אם- חובה.

בעל/ת תואר במשפטים- יתרון משמעותי.

בעל/ת תעודת תרגום- יתרון.

ניסיון בעבודה בפועל בפירמת עורכי דין/ רואי חשבון- יתרון משמעותי.

מיומנויות נדרשות:

יכולת עבודה בלחץ, כושר גבוה בניסוח בכתב ובעל פה בשפה באנגלית, רמה אישית גבוהה, יחסי אנוש טובים, שירותיות.

למשרד עו”ד גורניצקי, מהגדולים והמובילים , היושב בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ת צוות.

התפקיד כולל:

ניהול מספר יומנים דינאמיים.

ליווי לקוחות בכל שלבי מעגל הטיפול.

סיוע מקצועי בתחום המשפטי, ממשקים עם מחלקות מטה הפירמה.

סיוע אדמיניסטרטיבי ולוגיסטי לצוות המשפטי.

דרישות:

אמינות ואחריות.

עבודה בדייקנות, סדר ושירותיות.

יחסי אנוש מדהימים ויכולת עבודה עצמאית.

ראש גדול, יוזמה ואסרטיביות.

הקפדה על הפרטים הקטנים יחד עם יכולת לראות את התמונה הגדולה.

מוטיבציה, אנרגיות ואהבה לתפקיד.

יכולת גבוהה של תעדוף משימות ומולטי טאסקינג.

ניסיון קודם בעבודה משרדית עם דרגים בכירים. ניסיון במשרדי עורכי דין – יתרון.

אנגלית ברמה גבוהה.

ידע ושליטה בתוכנות אופיס – וורד, אקסל, אאוטלוק.

נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.

משרה מלאה בתל אביב.

קורות חיים למייל: jobs@gornitzky.com

    הצטרפו לגורניצקי ושות'

    YOUR SUCCESS STARTS HERE

    75%

    מהמתמחים שלנו נשארים לעבוד כעורכי דין

    36

    הגיל הממוצע במשרדי הפירמה

    14

    שפות שונות נשמעות ברחבי המשרד

    Hit enter to search or ESC to close