של מי ה-Like הזה בכלל?
פסיקת בית הדין לעבודה בעניין גיא לרר (אשר דחה את תביעת ערוץ 10 וקבע כי עמוד הפייסבוק של "הצינור" יישאר בבעלותו של המגיש גיא לרר, שעזב את הערוץ) מחדדת את אחת השאלות הבוערות שמציב בפנינו עידן הרשתות החברתיות: מה דינם של נכסי מדיה חברתית אשר נוצרו "ונרכשו" בעמל עובדי ויועצי הארגון העסקי, כחלק מפועלם לקידומו המסחרי של העסק?
עו"ד עודד אוני, שותף בתחום ההייטק, במאמר דעה לגלובס על מעסיקים הצריכים להסדיר את יחסיהם עם עובדיהם ועמודי הפייסבוק שלהם.