קריירה - מטה

משרד גורניצקי הוא ממשרדי עורכי הדין המובילים בארץ והוא מלווה את הקבוצות העסקיות הגדולות בישראל בעסקאות המשמעותיות והמורכבות ביותר במשק. בידי עובדי המנהלה בגורניצקי מופקדת האחריות על פעילותו היומיומית של המשרד ועל מתן התמיכה והסיוע לצוות המשפטי של המשרד.

אנו מחפשים עובדים אחראים, אמינים ובעלי מוטיבציה ויכולות אישיות גבוהות המעוניינים להצטרף למשרדנו לטווח ארוך.

למשרד עורכי הדין גורניצקי, מהגדולים והמובילים, היושב במרכז תל אביב דרוש/ה עורכ/ת לשוני ומתרגמ/ת. התפקיד כולל תרגום מסמכים מעברית לאנגלית, עריכה והגהה של מסמכים באנגלית.

דרישות:
זמינות למשרה מלאה בימים א'- ה', יש אפשרות לגמישות בהיקף המשרה
ניסיון קודם בתחום של שנתיים לפחות
עברית ואנגלית ברמת שפת אם- חובה
בעל/ת תואר אקדמאי/ תעודת תרגום- יתרון
ניסיון בעריכה לשונית- יתרון משמעותי
ניסיון בפירמת עורכי דין/ רואי חשבון- יתרון משמעותי

מיומנויות נדרשות:
שירותיות, רמה אישית גבוהה, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בלחץ, כושר ניסוח בכתב ובעל פה.

למשרדנו היושב במרכז תל אביב, בין הגדולים והמובילים דרוש/ה מזכיר/ת ערב.
התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומנים, תיאום פגישות, שיחות ועידה וטיפול אדמיניסטרטיבי שוטף.

דרישות:
זמינות למשרה בימים א'- ה', שעות העבודה 15:00-21:00, עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
אנגלית ברמה גבוהה- יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות, רצוי ממשרדי עו"ד/ רו"ח- יתרון.
שליטה מלאה באופיס.

מיומנויות נדרשות:
יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה, סדר וארגון, עצמאות, יכולת עבודה בלחץ וריבוי משימות, ראש גדול, שירותיות, אחריות ויחסי אנוש טובים.

למשרד גורניצקי, מהגדולים והמובילים, היושב במרכז תל אביב דרוש/ה עוזר/ת איש/ית.
התפקיד כולל ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות עם בכירים ופגישות מרובות משתתפים.
מעקב ובקרה על ממשקי עבודה ומשימות מול צוות משפטי רחב. בנוסף, נדרשת יכולת אדמיניסטרטיבית גבוהה לצורך תיאום וארגון נסיעות לחו"ל, הפקת חשבונות שכ"ט, מענה ללקוחות, טיפול בנושאים אישיים ועבודה שוטפת.

דרישות:
זמינות למשרה מלאה בימים א'- ה', עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
תואר ראשון ממוסד אקדמי- יתרון.
שפות: עברית – שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה.
ניסיון קודם בעבודה במשרד עו"ד / רו"ח – יתרון.
ניסיון בסביבת עבודה עם דרגים בכירים- יתרון.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
ידע ושליטה בתוכנות אופיס ויכולת הקלדה עיוורת.

מיומנויות נדרשות:
אחריות, שירותיות, סבלנות, דיסקרטיות, יכולת עבודה תחת לחץ ומולטיטסקינג, סדר וארגון, דייקנות ויחסי אנוש טובים.

למשרד גורניצקי, משרד עו"ד מהגדולים והמובילים, היושב במרכז תל אביב דרוש/ה דרוש /ה עוזר/ת חשב לתחום לקוחות בכפיפות לסמנכ"ל הכספים.

התפקיד כולל:

  • אחריות כוללת על ניהול הכנסות הפירמה, לרבות בנית יעדי גביה, תחזיות גביה ותזרים .
  • ניהול צוות הגבייה של הפירמה ויעול תהליכי עבודה.
  • תפעול שוטף של תהליכי הגביה בפירמה, לרבות הפקת חשבונות לקוח, יצירת קשר עם הלקוחות בעניין החובות השוטפים והחורגים, ריכוז חובות בעייתיים, עבודה שוטפת מול הנהלת חשבונות של הפירמה.
  • הפקת דיווחים שוטפים לסמנכ"ל הכספים, להנהלת הפירמה ולשותפים.
  • בקרה רוחבית על רווחיות תיקים ממועד פתיחת התיק ובמהלך ניהול התיק.

דרישות:
זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה', עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
תואר ראשון בחשבונאות או בכלכלה – חובה.
הסמכה כרואה חשבון–יתרון.
ידע באקסל ברמה גבוהה – חובה.
ניסיון של שנתיים לפחות בתחום – יתרון.
אנגלית ברמה טובה – חובה.
היכרות עם מערכת קומיט וחשבשבת – יתרון.

מיומנויות נדרשות:
אחריות, שירותיות, ניהול צוות, אסרטיבייות, סבלנות, דיסקרטיות, יכולת עבודה תחת לחץ ומולטיטסקינג, יכולת עבודה עצמאית ובצוות ,סדר וארגון, דייקנות ויחסי אנוש טובים.

If you are a great team player, creative, fun, with excellent interpersonal skills, we are looking for you!
Our marketing associate will oversee all aspects of digital media at the firm, initiate and prepare marketing materials and execute annual marketing plan. He or she will have an active role in writing and copywriting of professional content, managing the firm’s website, including creating and writing of diverse content, editing client's updates and publications newsletters, working in a multifaceted environment with tight deadlines.
Our office is located in the Center of Tel Aviv, with great environment and great people. You can join our Yoga or running team (or both) and most important, get the chance to work with highly professionals in the law and marketing field.

You will also need:
A Bachelor’s degree; law degree – an advantage
A proven marketing experience – a must (marketing perception, initiative and ability to think independently)
English as mother tongue
Ability to produce marketing materials in English and in Hebrew
Previous experience working in a law firm or accounting firm – an advantage

Please send us your CV to: Jobs@gornitzky.com

תיאור התפקיד:
לפירמת עו"ד גורניצקי ושות', מהגדולות והמובילות בארץ דרוש/ה עובד/ת ארכיב.
התפקיד כולל תפעול והפצה של חומר משפטי נכנס ויוצא מהמשרד לרבות עבודות דפוס(כריכה, דגלון, הדפסה) ברקוד, תפעול מערך הדואר וניהול ציוד.

דרישות:
זמינות לעבודה במשמרות, בין הימים א'- ה', 5 משמרות בשבוע, 9 שעות עבודה בכל משמרת (09:00-18:00).
נדרשת זמינות למינימום שתי משמרות ערב בשבוע, בין השעות 11:00-20:00.
ידע ושליטה בסביבה ממוחשבת, לרבות שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
עדיפות לעובדים בעלי ניסיון מפירמות עו"ד וראיית חשבון.

מיומנויות נדרשות:
מקצועיות, יכולת עבודה בצוות, תעדוף משימות וירידה לפרטים, אחריות, שירותיות, יכולת עבודה בלחץ, יחסי אנוש טובים.

YOUR SUCCESS STARTS HERE

50%

מהמתמחים שלנו נשארים לעבוד כעורכי דין

36

הגיל הממוצע במשרדי הפירמה

14

שפות שונות נשמעות ברחבי המשרד

הצטרפו לגורניצקי ושות'
הקש Enter כדי לחפש או ESC כדי לסגור